SIKÇA SORULAN SORULAR
Siparişimi nasıl takip ederim?
www.arlin.com.tr adresinden giriş yaptıktan sonra "menü" sekmesinden “siparişlerim” bölümünde tüm siparişlerinizin durumunu anlık olarak takip edebilirsiniz. Siparişinizle ilgili bildirimler e-posta adresinize gönderilecektir. Siparişinizi oluştururken sms seçeneğini seçerek sipariş durum bilgilerinizi sms ile alabilirsiniz.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Evet, arlin.com.tr olarak kapıda ödeme hizmeti vermekteyiz. Kapıda ödeme hizmet bedeli ise 5 TL'dir. 

Kargo ücreti ne kadar?
50 TL'yi geçen siparişlerinizde kargonuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderilecektir. 50 TL’nin altındaki siparişlerinizde kargo ücreti 7,50 TL'dir. Kargo ücreti faturanıza yansıtılmaktadır.

Kargomun bana ulaşması ne kadar sürer?
Siparişiniz kargoya verildikten sonraki 1-3 iş günü içerisinde size ulaşmış olur. Bu süre bulunduğunuz adrese göre değişiklik gösterebilir. 

Ödeme seçenekleri neler?
Kapıda ödeme, Kredi kartıyla ödeme ve banka havalesiyle ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.

Kredi Kartı ile Ödeme Nasıl Yapabilirim?
Kredi kartı ile ödeme yapmayı seçtiyseniz vereceğiniz tüm bilgiler seçtiğiniz bankanızın kendi sayfasında girileceğinden bilgileriniz herhangi bir veri tabanında kaydedilemez veya saklanamaz. Kredi kartı numaranızı, kart üzerinde yazan isminizi, kartın son kullanma tarihini, kartın CVV2 numarasını (kredi kartının arkasındaki sayının son 3 rakamı) girerek ödemenizi yapabilirsiniz. Ödeme sırasında bankanızı seçtikten sonra peşin veya taksitli ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.

Banka Havalesi İle Ödeme Seçeneğini Nasıl Kullanırım?
Banka havalesiyle ödeme seçeneğinde ilgili banka hesabımıza havale yaparak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Havale yapılmadığı takdirde siparişiniz iptal edilir ve sipariş iptali e-posta yoluyla size bildirilir. Ödemeyi yaparken havale açıklamasına sipariş numaranızı yazmanız, siparişinizin daha hızlı onaylanması ve kargoya çıkmasını sağlayacaktır. 

Kapıda Ödeme Seçeneğini Nasıl Kullanırım? 
Kapıda Ödeme Siparişlerinizde Ürünlerinizi Seçerek  Alışverişi Tamamla Butonuna Tıklayıp Fatura Teslimat Adres Bilgilerinizi Eksiksiz Tamamladıktan Sonra Güvenle Al Butonuna Tıklayıp Kapıda Ödeme Seçeneğini Seçerek Alt Kısımda Çıkan Nakit Ödeme Tutarını Kutucuğunu İşaretlemelisiniz 5 TL lik Tutar Alışveriş Tutarınıza Eklenir . Ödeme Yap Butonuna Tıkladığınızda Siparişiniz Sistemimize Gelir Siparişinizi Onaylar Adres Bilgilerinizi Teyid Etmek için Sizinle İletişime Geçer ve Ürünlerinizin Gönderini Yaparız. Ürünleriniz Size Ulaştığında Ödemenizi Kapıda Nakit Olarak Yaparak Ürünlerinizi Teslim Alabilirsiniz.

Taksitli ödeme yapabilir miyim?
Dilerseniz ödemelerinizi taksitlendirebilirsiniz. CardFinans, Maximum, Bonus, World, Axess, Paraf ve Advantage kredi kartlarından birine sahipseniz ödeme sırasında taksit yaptırabilirsiniz. Ödeme sayfasında kredi kartınızı seçtikten sonra taksitlendirme seçenekleriyle ilgili detaylı tablo bulunmaktadır.

Kargo takibi nasıl yapılır?
Siparişiniz bizim tarafımızdan kargoya verildiği an bunu belirten ve içerisinde kargo takip numaranızın olduğu bir e-posta alacaksınız. Bu takip numarasıyla paketinizin Türkiye’nin neresinde olduğunu ve hangi şubeye gittiğini Yurtiçi Kargonun web sitesinden sorgulatarak takip edebilirsiniz. Aynı takip numarasına www.arlin.com.tr hesabınızdaki “Siparişlerim” bölümünden de ulaşabilirsiniz.

Ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
www.arlin.com.tr adresinden satın aldığınız ürünleri 30 gün içerisinde istediğiniz yeni bir ürünle değiştirebilirsiniz. Değişim talebiniz için siparişinizle birlikte gönderilen faturanın arkasına Değişim talebinizi belirten bir not ile birlikte yeni istediğinizin ürünün Stok Kodu, Rengi ve Bedenini yazarak elinizdeki ürün ile birlikte tarafımıza YURTİÇİ KARGO ile göndermeniz gerekmektedir. Dilerseniz İade Değişim Oluşturma Sayfasında da talep bulunabilirsiniz. Değişim isteğinde kargo ücreti müşteriye aittir. Kampanya dahilindeki siparişlerde kargo ücretleri müşteriye aittir. Değişimlerde teslim alınan ürün(ler) orijinal kutusu ve faturası ile eksiksiz gönderilmelidir. Değişim için gönderilen ürün değişim bölümünde kontrol edildikten sonra yeni istenilen ürün kargo ile alıcıya gönderilecektir.

Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
www.arlin.com.tr adresinden satın aldığınız ürünleri 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade talebiniz için siparişinizle birlikte gönderilen faturanın arkasına iade talebinizi belirten bir not yazarak ürün ile birlikte, tarafımıza YURTİÇİ KARGO ile göndermeniz gerekmektedir. Dilerseniz İade Değişim Oluşturma Sayfasında da talep bulunabilirsiniz. İadelerde kargo ücreti müşteriye aittir. İade için gönderilen ürün(ler)'de mutlaka müşteri temsilcileri ile iletişime geçilmelidir. İadelerde teslim alınan ürün(ler) orijinal kutusu ve faturası ile eksiksiz gönderilmelidir. İade için gönderilen ürün iade bölümünde kontrol edildikten sonra ücret iadesi gerçekleşecektir.

İade etmek ya da değiştirmek istediğim ürünü hangi adrese göndermeliyim?
İade edeceğiniz ürünü Çalıkuşu mahallesi Halide Edip Adıvar Caddesi No:164 Karabağlar - İZMİR adresine gönderebilirsiniz. İadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.